zondag 22 maart 2015

Over wat jou tegenhoudt in jouw ontwikkeling (en over sneakers en jassen)

De afgelopen maanden heb ik met twee collega's een training ontwikkeld voor ons Young Professional programma. In deze training mag ik al mijn stokpaardjes loslaten op weerloze groepen ruwe diamanten. Dit jaar gaan we de tweedaagse training nog tenminste vijfmaal geven. Hiermee heb ik weer een van mijn doelstellingen gehaald: iets tastbaars doen met mijn opgebouwde denkraam, samengevat in mijn boek.
Naast mijn deel over plezier, doen wat je leuk vindt, geluk en succes gaan we in op conditionering, remmende factoren, blinde vlekken en assertiviteit. De rode draad is dat je zelf aan het roer staat en zowel de richting als het tempo van je ontwikkeling in grote mate zelf kunt beïnvloeden.
De eerste keer dat we de training gaven heb ik zelf ook een hoop ontdekt.

Lees verder op bijoeben.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten