donderdag 13 juni 2013

Over de staande veranderorganisatie

Wat een dag! Keynotes, parallelsessies, netwerkborrels... Op dubbele uitnodiging van PMI Netherlands Chapter was ik vandaag bij de tweede PMI Netherlands Summit. Zowel als bestuurslid van de BPUG, als in de rol van 'exclusive blogger' (wat een titel!) mocht ik vandaag deelnemen. Bij deze dank ik PMI graag voor deze uitnodigingen. Ik heb weer wat om over na te denken.
Vorige maand bekeek ik het programma en verheugde ik mij op de inhoud. Ik schreef er over op PMOblog.nl en Ordina.nl. In die post schreef ik dat het mij opvalt dat we het steeds minder over de methodieken hebben, maar steeds meer over de toepassing er van. En over de verschuiving van projecten doen naar baten realiseren.
Vandaag heb ik me vooral daar op gericht en op de laatste conclusie uit die blogpost: de toename in dynamiek.

Lees verder op bijoeben.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten