dinsdag 19 maart 2013

Over rollen in de branding

Vorige week was ik op een congres. Honderd vakgenoten bij elkaar, met allemaal hetzelfde probleem: ze krijgen zichzelf en elkaar niet verkocht. De vraag is alleen hoe groot dit probleem nou echt is. We raken er in ieder geval niet over uit gepraat.

Het thema van het congres was "Hoe verkoop en presenteer ik mijn PMO?". Verschillende presentaties passeerden de revue. Open deuren, eye openers, succesverhalen en bekende theorie wisselden elkaar af. Meer inhoud over PMO vind je hier.

Het klapstuk van de middag was de laatste presentatie. Vol energie nam Laurens Putter van Spiff het podium over. Zijn enthousiasme en humor gaf een licht 'Tjakka-gevoel'. Putter schudde ons wakker. Niet dat we waren ingedut door de andere presentaties, integendeel. Hij trok ons uit onze put. Hij zette ons zelf aan het roer. Natuurlijk, wist ik ook al, we hebben het zelf in de hand!

Lees verder op bijoeben.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten