woensdag 20 maart 2013

Over een frame in de branding

Doordenkend en napratend over mijn blog van gisteren over rollen in de branding moet ik nog wel even een paar kanttekeningen plaatsen.
Het juist presenteren van jezelf, jezelf van je beste kant laten zien, dus bezig zijn met wat wel 'personal branding' wordt genoemd vind ik belangrijk. Ik schreef er september 2010 een blog over, waar ik ook al reactie op kreeg. Het is iets waar je alleen maar voor of tegen kunt zijn, lijkt het.
Jezelf actief in de etalage leggen, met een strik er om, is niet iets wat iedereen zichzelf zomaar ziet doen. Het is in de ogen van sommigen zelfs ethisch niet verantwoord om het te doen.
Laten we het dan eens van een andere kant bekijken. Laten we het eens nuanceren.

Lees verder op bijoeben.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten