zondag 3 juli 2016

Over hoe cool het is om te zeggen dat je niet druk bent

"Jij bent ook altijd druk, hè?", hoor ik vrij vaak. Maar stiekem is dat helemaal niet zo. Ja, ik ben verantwoordelijk voor een van onze grootste klanten, ik geef trainingen, ik zit in wat projectgroepen, bemoei me graag met alles waar ik denk een steentje te kunnen bijdragen om het bedrijf beter te maken, ik schrijf blogs. En dan heb ik ook nog een gezin, twee kinderen, een hond. O ja, en natuurlijk mijn eigen bedrijf!
Maar nee, ik ben niet heel vaak druk. "Druk zijn is een keuze", antwoord ik vaak.
Ik maak dingen graag simpel. En ik leg de verantwoordelijkheid graag bij jezelf. Mijzelf in dit geval. En sinds ik Tony Crabbe in maart zag bij RTL Late Night, zeg ik: "Druk zijn is voor sukkels".
Maar kan je dan zomaar zeggen dat je niet druk bent? Hoe cool ben je dan?

Lees verder op bijoeben.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten