zaterdag 21 augustus 2010

Over emotionele zakelijkheid

Mooie column van Ben weer deze week. Ben is mijn held. Ben heeft ook altijd gelijk. Ben geeft mij veel inspiratie. Hij geeft me veel triggers voor mijn blogs. En ik hou van zijn boeken. Heb hem een keer 'live' mogen meemaken tijdens een Management Development workshop.
Zo, genoeg daarover. Ik dwaal af. Denk dat het wel duidelijk is. Terug naar de boodschap uit de column.

Werk als roeping. Mensen die werken omdat ze het willen, het leuk vinden en erin geloven. Niet voor het geld, niet voor hun ontwikkeling, maar om iets bij te dragen. Om het verschil te maken. Hoe mooi is dat?

Lees verder op bijoeben.nl...

2 opmerkingen:

  1. zonder wrijving geen glans zonder copyright!

    slordig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OK, OK, noot van de redactie: de tegeltekst "Zonder wrijving geen glans" is zeker van Daan.

    BeantwoordenVerwijderen